SÅHÄR BOR JAG.


ingång


här bor jag!


lappyn & tvn - det viktigaste!


okej, sängen är också jävligt viktig! är dock inte helt klart, har ingen överkast så har improviserat lite sålänge


lite ljus & mys, min fotobok & spargris osv (obs, inga kort i ramen ännu)

varje gång jag kollar mig i spegeln ser jag detta budskap som är väldigt viktigt enligt mig!


kläder & skor!


söta kronor man ska ha ljus i & min fotobok med minnen i.


min favviskudde från h&m


min söta dörrmatta som är helt skitig redan, haha

 


Kommentarer
jossan säger:

vad hittar du dom fina kronorna som man kan ha ljus i???

2009-11-09 | 08:02:43
emelie. säger:

sv jossan: på rusta för endast 29 kr! :D

2009-11-10 | 22:25:17
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback