MYS.

haft en mysig dag med tjejerna idag. mötte upp dem på donki & så cyklade vi till stan för lite fika/mat på ebbas fik (inte varit där på skitlänge). satt bara & snackade skit, som vanligt. dock blev jag tvungen att åka hem tidigare än beräknat.. nu ikväll ha jag enbart softat! är sjukt sugen på chips, men inte lätt att få tag på när man bor i ödåkra . . kanske bäst att jag låter bli ändå?

imorgon skulle jag & älskling egentligen på bio, men eftersom ingen av oss har pengar tar vi en filmkväll hemma hos honom istället. älskling, läser du detta får du gärna överraska mig med chirre & dirre imorgonkväll, thiii. annars blir det bara jobb & lite sånt imorgon. längtar efter löningen, julklappar & mys ska inköpas då! vill ju boka tatueringen också, men ser ut som jag får vänta tills efter julen då stället jag vill göra den på har bokningsstopp. segt!

nu ligger jag bara & glor hells kitchen & myser nyduschad med mina fina mysskor på mig.

dessa sötnosarna, fast randiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback