MAT, SHOPPING & FIKA

haha. kollade såklart på programmet "ullared" & självklart fick jag mig ett & annat skratt. 50 000 på skit?! omg. ja, ni som såg det förstår vad jag menar. resten, se det!

var på väla innan idag med sandra & julia, käkade & fikade - det vi är bäst på! sedan framåt kvällen åkte jag hem om, förde över pengar & väntade på älskling. när han kom åkte vi till väla & jag köpte mina gråa, snygga stövlar. 899 kr är inte såå farligt för ett par stövlar, tycker jag. härmade dock johanna på jobbet med dem, men vafan! (feelåt johanna)

nu har patrik precis gjort om på sitt rum & jag nördar här lite. måste tacka alla som skrivit fina kommenterar om inlägget om min låtsaspappa & cancer. betyder mycket sötnosar! ♥


Kommentarer
fia säger:

hej! Kan du inte visa stövlarna? :)

2009-11-03 | 09:48:28
Anonym säger:

Har för mig det var du, jag och fi på väla?;)

2009-11-03 | 11:58:43
emelie säger:

hahah, jaa, dum i huet är jag ;)



SV fia: självklart kan jag det! kika in igen ikväll!

2009-11-03 | 13:19:33
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/
Anonym säger:

Haha! jag har också för mig att det var jag, du & sandra på väla ;)

2009-11-03 | 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback