KÄNSLIGT ÄMNE..

blir en softedag i joggingbyxor idag! vädret suger & jag orkar inte röra mig utanför dörrarna. patrik kommer hit ikväll & kollar film, ullared & grannfejden. haha! sedan ska vi upp tidigt imorgon. han ska på möte, jag ska ta sprutan & åka till doktorn med älskade Ronja som förmodligen är sjuk eller något. hon äter inget & sover hela tiden iaf. lilla snutte.. sedan hoppas jag på plastdejt!? & solning!

vägde mig idag, såg att jag gått ner till den vikten jag haft sedan typ 8-9an. skönt! hatar att gå upp i vikt, vet inte varför.. en annan sak angående vikt, är jävligt trött på h&ms storlekar i byxor. alla jeansen jag har provat/beställt därifrån har varit alldeles för stora i den minsta storleken & nu beställde jag ett par svarta finbyxor som också var för stora i storlek 34. innan klagade alla på att dem sålde size 0, dvs 32 men storlek 46 kan dem sälja? och det känns som dem gjort storlekarna större också, så att 34 har blivit mycket större. i jeansen säljer dem bara i storlek 25. tack vare alla människor som måste klaga.. visst, kanske inte är sunt att banta ner sig till storlek 32, men om man är sådan i sig själv? hur gör man då? då tycker folk det är sundare att sälja storlek 46. ääe, fattar mig inte på viktdebatterna alltså. men nu ska jag inte skriva mer om det, blir bara massa gnäll då. då vi människor är så jävla känsliga i ämnet "vikt".

t ö n t i g t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback