EN DAG I VÄNTA.

fyyfan vilken dag! segare än segast har den varit. först väntade jag på att älskling skulle vakna, sedan åkte jag in till stan & väntade på att mamma skulle komma in. sedan väntade jag i kön till vaccineringen men insåg att det skulle ta tid så vi gick därifrån igen. gick med mamma till h&m, segt eftersom jag inte har några pengar alls. hittade såklart lite fina saker som jag ska köpa nästa vecka (lön!), sedan gick jag mot worket. självklart var jag 1,5 h för tidig så fick vänta ännu mer där. mmmh, en dag i vänta vill jag påstå! nu är jag iallafall hemma & har bäddat ner mig. tänker inte försöka ge mig på något "måste" ikväll utan ska sova i tid istället. har dessutom samlat på mig världens huvudvärk. usch & fyy.

som sagt, ligger i sängen & softar nu bara & lär göra resten av min kväll. NAVY & 2,5 män i bakgrunden & datorn i famnen samt mina mysiga morgontollor på mig. njuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback