BÄSTA FREDAGEN.

fyfan vilken kväll jag hade igår! den var helt enkelt bäst & lär bli svårslådd alltså. först förfest med klassen, alltid lika roligt & galet. sedan mot stan i fies dunka dunka bil, köade till tivvan, fick omköa för vi ställde oss i fel kö. men vem fan är bitterfitta? tog stämpel & hängde in jackorna. drog till steakhouse för lite hallon shoottar & sedan fortsatte kvällen med ett slut på donken & skjuts hem av fie klockan 5. tack allihopa, kunde inte blivit mycket bättre! bilder kommer, när jag fått dem av dem andra.

idag däremot, idag är det annat som står på schemat. ska till mormor på middag, vad som händer efter det är ännu osäkert. ska iallafall vara hos mormor några timmar för some mys, mat & talk.

tänkte ta tag i mitt bloggande igen . . ni vet, bilder & hela shofräset. ska bara få tummarna ur röven först!

satte förresten i extensions igår igen, oh happy me! blev jättefint & bilder på även det kommer inom snar framtid.

puss sålänge!

Kommentarer
j säger:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=209619

BLI MEDLEM OCH FÅ GRATIS PRESENTKORT PÅ MÅNGA BUTIKER!!

2009-11-07 | 20:38:50
j säger:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=209619

BLI MEDLEM OCH FÅ GRATIS PRESENTKORT PÅ MÅNGA BUTIKER!!

2009-11-07 | 20:39:09
emmelie säger:

tack själv, riktigt skoj :D

2009-11-08 | 20:56:25
Bloggadress: http://egs.blogg.se/
hanna säger:

Vad är det för extentions du har och var köper du dem ? för du sätter i dem själv vad jag har förstått? kram :)

2009-11-09 | 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback