More & more

Det är underbart väder ute nu. Solen skiner & det är lite sådär halvkallt bara. Jag njöt hela vägen från raka rör (solariumet) hem till Stattena. Fick solade 30 min, så nu är det avklarat. Nästa gång blir torsdag, hatar att sola fredagar - alltid så enooormt mycket folk. I skolan hade vi 3 lektioner, sen slutade vi. Åt god mat på MAX med Sandra & Julia, ja vi sviker donken idag.. Nu är jag iaf hemma. Idag hinner jag för en gångsskull ta det lite lugnt. Ska bara softa till halv5-5 då pappa kommer och hämtar mig. Jag ska övningsköra!


Sitter & funderar på tatuering.. Valentina, hennes mamma och syster var här & satte i hårförlängning för någon dag sedan. Fick reda på att hennes syster är duktig på att tatuera. Blev såå sugen! Jag har en del ställen som ska fyllas, haha. bla, andra foten, ovanför hälsenan, fettet ovanför rumpan och handleden. Tror det är som dem säger, har man väl börjat är man fast. Det är ju så jäkla snyggt! Jag gör mina på ställen jag vet att det inte kommer synas speciellt mycket på, vilket är bra. Jag vill inte det ska påverka mitt liv i vardagen, med jobb osv - jag vet ju hur turismbranschen ser ut idag.. Det är många som vill ha jobb, alltså har dem många att välja mellan & då gäller det att inte ha synliga tattoos överallt. Tyvärr är ju samhället så hemskt idag. Puuhh. Hade iaf tänkt höra med henne om vad hon tar för att göra någon av dem. Behöver lite mer betänketid & så med.. Ska leta lite nu, faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback