shopping @ prag





1. plånbok som är riktigt söt! Dock inte speciellt snygg men en rolig grej liksom!
2. min "fjortis" keps! älskar den! glitter, rosa, hjärtan = kärlek!
3. fejkparfymen som luktar cpgott!
4. lite ögonskuggor & nagellack. Köpte mer smink men orkar inte FOTA allt. Kostade typ 15 kr st!
5. Min älskade skinnjacka som jag kommer vara snyggast i hbg med (skoooja)
6. samma här, snyggaste jeansjackan ever! den kommer inte från Prag dock, utan ellos!
7. en ful/söt tunika för 40 spänn. Bilden är sådääär.. den är iaf cuute!
8. starbuck termos som är SÅÅ het! den kommer användas flitigt i sommar, kan jag säga.

Köpte mer, bla en poderrosa tröja och ögonhängen. men orkar inte rota fram det just nu!

Kommentarer
Anonym säger:

snygga jeansjackor (:

2009-03-19 | 09:22:24
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback