Tre månader

Gårdagens kväll tillbringade jag i soffan till Linda Rosings program - den rätte för Rosing. Fick höra att Linda gjort programmet endast för PR, inte för att hitta någon man. Hon har tillochmed en annan kille vid sidan om programmet, sades det. Vet inte om jag tror på det, men idag är det inte lätt att hålla sig kvar i rampljuset & det finns säkert människor som gör allt för att stanna där.. Jag tyckte dock att gårdagens program var en aning konstigt. Dem riktiga männen, i hennes ålder visades knappt. Nej, istället filmades 19-årige Hugo tillsammans med Linda i backarna under timmen som programmet visades. Jag kan inte förstå det riktigt.. Linda är väl nästan 40 år, skulle jag tro - Hugo är 19. Hon har en dotter som är tonåring. Jag vet inte om hon gör detta för att få mer uppmärksamhet, som ger reklam för henne eller hon är seriös. Jag förstår inte heller honom, gör han det för typ ett vad, där han ska visa hur långt han kan gå med henne eller för att han faktiskt tycker om henne? Det jag minst kan förstå, är hur jag orkar bry mig?! Haha!


Somnade tidigt igår också, därav min dåliga kvälls-uppdatering. Idag är jag hemma från skolan, har huvudvärk och känner mig helt klumpig.. Tror det beror på min stress. Känns jobbigt med allt det sista nu i skolan, guidningar som är riktigt viktiga inför slutbetygen. Läste på Annas blogg: http://havannna.blogg.se/ om att det är 3 månader kvar till studenten (idag!) och då kändes allting mycket bättre igen! Jag hade tänkt sätta igång med min Prag-guidning nu. Annars är dagens planer få: Testa mitt nya minealsmink, övningsköra med dadi igen, sova hos Patrik & bara ta det lugnt. Får se om jag ger mig ut en runda också, är så fint väder idag!

Kommentarer
anna säger:

tur jag förgyllde din dag (A) hah :D är det mkt i skolan nu det sista eller? :/ lovar dig att tiden kommer att gå fort. :):) när åker du till prag?

2009-03-04 | 13:46:46
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback