totalt misslyckat

Inte lite störigt att inläggen publiceras sådär 2 timmar efter dem skrivits, nejdå..

Idag är det torsdag den 26:e vilket innebär utgång för en del helsingborgare. Det är nämligen club monte ikväll på Bakom. Själv kommer jag inte befinna mig där, vilket jag är både glad och inte glad över. Var längesedan jag fick göra mig fin, sminka mig, ha klänning och heels och ja, allt detdär som tjejer älskar! Men jag har så otroligt ont i mitt knä. Ifrån Patrik till bussen, mellan bussbytena och hem haltade jag som jag sketit på mig. Måste sett otroligt kul ut, eller inte. Men iallafall så har jag sjukt ont ovanför, runt om och bakom knäet. Brukar få det i båda knäna, armbågarna samt handlederna. Men den här gången är det värre än det brukar vara. Så en klänning och höga heels hade inte passat mig ikväll, det vill jag lova.

Nej, istället ska jag vid halv 6 tiden till Väla med Patrik. Jag försökte nämligen färga håret igår. Blekte det två gånger vilket enbart resluterade i orange hår och vit hårbotten eftersom jag hade en söt utväxt. Hårfärgen passade mig faktiskt lite, men med en brinnande hårbotten går det fett bort. Mamma skulle egentligen hjälpt mig att avfärga, färga om, slinga osv idag men något som stavas a l k o h o l (inte för min mammas del..) kom ivägen. Tur man har en hjälpsam och snäll pojkvän då (bliiink) Så ikväll blir det en snabbis till Väla och sen självklart färgningar så det sliter om det!


Jag kan om jag vill, jag vill om jag kan!
Det vet jag,

Kommentarer
anna säger:

Hade samma problem igår, skrev inläggen men de syntes inte förrän efter 1½h , knäppt?!

2009-03-26 | 15:52:35
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback