tips tips tips tips

Jag måste bara tipsa om en sak!

Vill ni göra ett par gamla jeans slitna med lite hål osv i men inte vet hur ni ska göra?
Klipp inte om ni inte vill ha en ordentlig dramatisk look. Använd inte heller sandpapper,
det tar år! Ta istället med era jeans ut till husfasaden och gnid dem emot det.
Jag har bara testat med tegelstenshus så vet inte hur andra funkar. Men vet ni vad?
Det blir såå snyggt! Jag var nyss nere och gjorde ett hål i ett par gamla jeans.
Men eftersom det är mitt på dagen så kommer det förbi människor hela tiden & det
ser faktiskt ganska dumt ut, så jag bestämde mig för att gå ner igen ikväll!

Kommentarer
anna säger:

haha, må ha sett ganska roligt ut! :D visa bilder sen, har ett par jeans som jag gick och trilla i och fick ett hål på så tänkt slita ut dom ..

2009-03-30 | 18:20:05
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback