studentmössan

Är bara en massa klabb med ABC-gruppen och deras jädrans studentmössor! Beställde min mössa första gången och fick inte något mejl om att den var beställd. Klassen ringde dit & ngt hade blivit fel. Alla gjorde om sina bokningar och det blev tydligen dubbelbokat. Fick göra om allt igen och sedn var det klart.. Detta gjorde att allt blev flera månader försenat. Vi fick inga fakturer så till sist, efter ett argt mejl poppade brevet hem i brevlådan. Betalde den första, som det stod man skulle (jag valde att dela upp min betalning). Någon vecka senare kom en påminnelse, då hade jag inte betalt min mössejävel, enligt dem. Trött, tröttare och tröttast ringde vi dit och det visade sig att det var betalt.

Idag skulle mössorna äntligen hämtas! Jag och & Sandra var överlyckliga när vi kom dit. Till vår förvåning fanns endast 7 namn i vår klass med på listan över mössor som kunde hämtas. Jahapp liksom? Vi frågade och allt elevbajsrådet visste var att mössorna blivit eftersända. Trötta mig.. Detta innebär att vi måste vänta typ en månad TILL på mössorna. Blev så arg, så arg, så arg! En i klassen hade beställt rosa sten till mössan, nej då fick hon röd. Någon annan hade fått helt fel text på sina, en heeel klass. Jag menar, hur svårt kan det vara? Är ni för lite folk för att hantera alla mössbeställningar så anställ FLER. Får jag fel på min mössa blir jag riktigt sur..

Kommentarer
Maria Lou säger:

Jag är också riktigt lack på ABC, min mössa dök inte heller upp när alla andra fick sina. Som tur var fanns det folk i andra klasser som inte fick sina heller, men ändå? Riktigt surt. Det enda som fattas är att det blir fel med text och detaljer, då lackar jag ur totalt.



Haha

2009-03-02 | 20:41:47
Bloggadress: http://marialou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback