pluggis

Har suttit i flera timmar nu med mitt guidmanus. Har inte kommit speciellt långt dock.. Har gjort klart (nästan) 3 guidningar. Hurrayy för mig! Önskar att jag började med detta tidigare, men så är livet. Iaf mitt, jag gör allt i sista sekund dagen innan. Har lite annat som ska göras innan jag åker till Prag också. Marknadsföringsuppgiften klar, projektet klart, guidningen klar, guidningen till slutprovet klar & ett repotage klart, sen lite jobb på det med! Mmh, men jag hinner. Faktiskt skönt att känna att jag har lite å göra, lite press på mig. Ska väl övergå till guidningen då. Blev inget roligt blogginlägg dethär. Ni får helt enkelt stå ut!

Kommentarer
Valentina säger:

hon sa att alt med texten skulle kosta 500 kr anledning att de blev 500 är för att de kostar mellan 350-400 kr att rengöra nålarna puss <3

2009-03-05 | 18:34:07
Bloggadress: http://valentijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback