orange = så inte snyggt!

Mitt hår kan inte bli sämre än vad det är nu. Eller sämre och sämre, fulare menar jag nog. Det är verkligen knall orange trots att jag blonderat 2 gånger och avfärgar 1 gång. Imorgon ska jag avfärga det igen och sen lägga i en ljusbrun färg + göra massa ljusa slingor i det. Får bli som det blir - kan inte bli sämre än nu iaf. Tur jag har så pass tåligt hår som jag har, har inte slitits ett dugg ännu.
Morgondagen bli alltså tajt:

·Färga håret, kommer ta några sega timmar.
·Sola mellan gångerna.
·Kanske vara på mammas jobb.
·Jobba 16:30-20.
·Antingen vara med plast eller patrik.

Nu ska snart jag & Patrik strax lägga oss och se gran torino som verkar riktigt bra!
Ishockeyn ska bara sluta först. Suuuuuuck!
Nu får sova så gott allihopa så hörs vi igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback