Ny vecka!

Godmorgon!
Nu är det ny vecka = nya tag och ny start. Slutet på den här veckan har inte varit jättebra.. Varit en del ledsen osv men det behövs inte gå nämre in på! Idag är det måndag & 2 dagar kvar till löning. Känns härligt! Jag har massvis att göra så ska strax sätta igång. Jag ska skriva mitt guidemanus till slutprovet på onsdag, skriva ut bilder på mitt kommande hår & hårfärg till frisören, tvätta mina converse så dem blir kritvita igen m.m. För er som undrar varför jag inte är i skolan så beror det på att jag inte fått min praktikplats förrän vecka 16. Måste bege mig ut i stan och hitta något på egen hand sålänge. Det får nog dröja tills imorgon eller onsdag, dock. Måste göra mitt slutprov perfecto!

Förresten, Patrik 1.5 var riktigt bra! Tror dem flesta har sett den redan men skulle det vara någon som inte har gjort det så do it! Filmen får 4 av 5 solar! (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback