lite hjälp på vägen?

Idag: fixa och dona här hemma till halv 10 tiden - sen patrik inatt.
Torsdag: göra lite arbete, hemligt änsålänge, sola (efterlängtat!!) & fixa lite här hemma.
Fredag: Samma, typ?  Förmodligen ingen utgång som det ser ut.. Kanske myskväll ist.
Lördag: Jobb - missar Ullared :(
Söndag:
Jobb

Halvseg vecka, tycker jag..

Idag på Mezo kom uppenbarelsen. Vad ska jag göra i sommar? Vill inte jobba på donken, vill inte! Skulle kunna tänka mig en klädesbutik, kassa i ngn mataffär, dagis eller äldreboende - bara INTE donken. Har verkligen ingen aning om hur jag ska göra.. Behöver spara pengar till resan i höst/vinter = behöver ett heltidsjobb eller iaf heltid nu under sommaren. Men jag antar att jag är en sådan person som bara vill att jobben ska regna över en. Typ att någon ska erbjuda mig världens bästa jobb. Hur ofta händer sånt egentligen? Ärligt talat så vet jag inte hur jag är som person längre. Då är det skitsvårt att veta vad man vill jobba med och passar till. Puh, jag som hade allting så glasklart innan. Nu är allt bara ett stort ?

Kommentarer
Erika säger:

Sv: tack detsamma! :)

2009-03-25 | 21:31:30
Bloggadress: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback