Bloggfri helg

Har inte hunnit blogga någonting förrän nu.. sry!
i fredags: jobb, sov hos pappa, kollade film & tog det lugnt
igår: sov ut, god frukost och fika samt övningskörning, jobbade 17-02
idag: varit i varberg hela dagen och nu är jag hos Patrik

Hoppas iallafall att er helg har varit lika bra som min!
En annan sak som jag gjorde idag var att ta ut min hår-
förlängning.. Fick bara ett ryck och gjorde det, ska ju ändå
tas ut när jag ska färga håret. Imorgon är jag ledig eftersom
jag inte börjar min praktik ännu. Tänkte gå in på x antal frisörer
och kolla vad färgningen kommer att gå på. Måste skriva ut bilder
osv så dem förstår hur jag vill ha det. Har inte så mycket mer bestämt
eller att berätta, tyvärr. Ska lägga mig och kolla Patrik 1,5 nu så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback