billigaste solningen

Idag hämtade jag ut min studenttröja och trosor. Tröjan är väldens skönaste! Precis som alla andra kommer jag säkert fotta den och visa er. Jag kan tyvärr inte göra det just nu är nämligen hos Patrik.
Var och solade innan jag stack hit, 30kr för en halvtimme är väl inte heelt fel? Haha! Billigt billigt!

Ska kolla TV & bara mysa, hans födelsedag & han som bestämmer ju!

Imorgon ska jag:
- sola
- växla pengar
- köpa brus servett
- packa
- plugga
- träffa plast
- sova med älskling

Köpte en jeansjacka innan på REA, det ni! Visar bild senare.



Kommentarer
Jennifer säger:

blir väldigt nyfiken på vart du hittar sån billig solning :p

2009-03-09 | 22:57:56
Bloggadress: http://smurfanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback