ännu mer shopping!

Hejhej!
Helg-uppdateringen är alltid lite segare än under veckorna.. det märker ni säkert också! Somnade gott igårkväll och sov underbart utan att ställa någon klocka imorse inför jobb eller liknande. Gick upp vid 1 och åt frukost, sen fixade vi oss och åkte till Väla. Jag köpte en ljusblå kjortblus som är lite längre & i söt ljusblå färg, Patrik köpte en grå bas hoodtröja. Fikade även på det fiket som ligger precis vid Gina, väldigt mysigt och verkade ha mycket gott! Så det rekommenderar jag varmt! Nu är vi hemma & ska laga god mat. Fläskfilé, pommes & kryddig bearnéasås. Muuummma! Fottar mitt nya köp sen också, så ni får se! Mycket mer än detta har jag inte hunnit med idag.. Imorgon är det skoldags igen - suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback