Ambitiös med sånt jag verkligen vill göra!

Känner mig så jäkla stolt nu! Har i stort sätt skrivit klart hela artikeln som ska vara klar på lördag, bara lite finslipning kvar. Bra Emelie, bra! Men det är så kul att skriva, speciellt när man kan ämnet - fingrarna bara rullar över tagenterna. Hoppas bara det blir bra nu.

Såg på lyxfällan tidigare ikväll. Herregud alltså. Hon levde verkligen ett härligt liv den tjejen! Tyvärr levde hon med 12.000 - i månaden. Mindre kul! Jag hoppas verkligen aldrig jag blir som henne - så pass shoppingberoende. Det skämde mig en aning, om jag ska vara ärlig. Shoppa är kul, men ska aldrig någonsin bli så beroende, det lovar jag mig själv här & nu.

Och med det säger jag godnatt!
Sov så gott kära läsare.
Puss / Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback