lista

Snodde denna av Emilia, http://elaw.blogg.se/

Vad blir ditt namn baklänges?
-  eileme
Har du gjort en snöängel i år? - nono
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - över dagen?
Platt eller lockigt hår? - beror på. porrigt eller söt med lockar men snyggt med rakt!
Är du kär i någon? - sjäälvklart.
Vad gör du när det regnar? - gnäller.
Vad har du för startsida på internet? - msn.
Vem ringde du senast? - Patrik.
Har du någon gång testat karate? - ja, riktigt kul!
Vilken mobilringsignal? - alltid ljudlös, därför har jag ingen aning!
Minimorötter eller pommes frites? - pompom for me.
Första sporten du gick på? - kan ha varit gympa..
Vad längtar du efter mest just nu? - pengar, tatuering, värme & utomlands, bra jobb osv.
När åt du senast en fiskbulle? - längesedan :( älskar dem.
Vad drömde du inatt? - Att jag gjorde om min nackpiercing som hela tiden ramlade ut. Satte tillsist den i handen.
Vilken tv-serie är bäst? - Ojoj, är en riktigt dålig tv-tittare. Men, pb och två & en halv män (om dem räknas)
Kan du gå ner i spagat? - Varför ska man kunna det?
Vad åt du senast? - Inte ätit något ännu, idag. Igårkväll var det pommes med cheddardipp. mmm.
Höga eller låga strumpor? - låga på sommaren, höga på vintern.
Vad är du mest rädd för i hela världen? - att dö, må dåligt, massa massa massa.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - Naaje.
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - Gul, lätt lätt och ännu mer lätt. Enda sedan jag var liten, min favis.
Vad har du för färg på ditt påslakan? - Ett fult gammalt vitt med gröna ränder på. fyföör!
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? - Ett annorlunda namn iaf. Grekiskt, italienskt eller något åt det hållet.
Sommar eller snö? - Easy, sommaren for the win!
Är du mörkrädd? - inne - nej, ute - ja!
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - Vem har inte?
Riktig gran eller plastgran? - Real thing baby. Annars en rosa plastis!
Godaste drickan till frukosten? - Kaffe eller oboy.
Vem kramade du senast? - Patrik.
Älskar du att sjunga? - Nej..
Duscha eller bada? - Duscha med heeet värme på. Det ska burnas.
Kan du ditt mobilnr utantill? - Hahaha, ja?
Har du tråkigt? - Mm, annars skulle jag aldrig gjort detta..
Har du gråtit i skolan nån gång? - Hm.. har jag säkert? bölefia som man är!
Stockholm city, Metro eller .SE? - eh, va? Metro antar jag.
Hur tar du dig till skolan? - Pinsamt men, buss. Cykeln är sönder (a)
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - Nej.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - Har glömt. Skulle dock behöva en påminelse nu. haha!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Patrik, plast eller familjen.
Vad skulle du behöva nu? - Money och sol.
Vilken tid gick du upp idag? - Halv 12.
Vad var det första du sa i morse? - Mamma?
Senaste personen som fick dig arg? - Patrik, babe.
Senaste låten du lyssnade på? - Pokerface.
Senaste personen du tänkte på? - Sandra, som är i Brasil.
Vilken parfym använder du? - Olika.
Vilket schampoo använder du? - Men palla? Jag är ingen rutintjej. Nya saker varje gång.
Har du nånsin gråtit över en tjej? - Ja.
Dagens dryck? - Ingenting änsålänge.
Vad har du gjort idag? - Vaknat, pratat i telefon, solat.
Var det kul? - Kul & kul, soft vill jag kalla det.
Vad är du allergisk mot? - Söta kvalster, katter och hästar.
Var har du ont? - Listan kan göras lång: knäna, nacken, armbågen.. Alla leder i kroppen skriker!
Var du glad igår? - Är alltid glad, även om jag inte visar det.
Vad ska du göra NU? - Äta frukost och sedan packa till helgen hos dadi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback