underbar kväll!

Gårdagen blev helt perfekt. Vi började förfesta hos Julia. Cider, vin och lite gott! Vid halv10 tiden begav vi oss til Harry's för att träffa Vale. Han bjöd på cider och fixade in oss där, trots att det är 23. Vid 11 gick vi allihopa bort till Bakom där vi var VIP. Gick in gratis och slapp stå i kö. Vale bjöd på ännu mer cider och när lokalen började fyllas med 18åringar tyckte han att han var lite för gammal så han åkte hem. Vi tackade honom och började dansa. Timmarna gick sjuukt fort och det var längesedan jag hade så kul. Jag som var fattig, knappt några pengar alls lyckades ändå få en perfekt kväll. Sandra ringde från Brasilien också, när vi alla var på toan på Bakom. Haha! Hörde knappt något hon sade dock :( En vecka kvar nu baby! Vi hämtade ut jackorna vid halv3 och vid halv4 tiden var jag hemma hos Patrik i Laröd. Vaknade vid 10imorse av att älskling var pigg och ville upp. Nu är jag hemma hos mig och ska bara ta det lugnt hela dagen. Patrik kommer hit ikväll så kollar vi nog bara någon film eller så.

Tack babes för igår. Verkligen underbar kväll! Hade dock sjukt ont i fötterna efter hela kvällen i mina 14cm höga skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback