tips

Såg filmen "wanted" igår. Jag är kanske seg och alla har maybe redan sett den? Iaf var den riktigt bra och jag kan rekommendera den skarpt! Ett extra + för att AJ (angelina jolie) är med i den också, hon är riktigt bra i actionfilmer. Jag brukar aldrig gilla pangpang movies men denna var bra, faktiskt. Handligen var riktigt bra och slutet gjorde hela filmen. Absolut sevärdig!

Efter skolan idag satt jag, sandra och julia på McDonald's. Åt och fikade, tjockisar som vi är! Pratade lite om framtiden, ingen vet till 100 längre ju? Pratade också om studenten och balen. Jag har hittat min balklänning som jag ska ha. Den är svart, lång i satin som lägger sig sådär snyggt, sexigt emot kroppen. Den är dock helt vanlig och inte alls som jag tänkt mig. Men när jag provat den var jag förälskad. Mina planer blev lite ändrade alltså. Klänningen som jag skrev om längre ner i bloggen kommer jag ha på studentdagen istället. Måste alltså välja en ljus eller iaf somrig färg. Vad tycker ni passar om man är brun/rödhårig och brun i hyn + blåögd? Tips!!


IMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback