tankeställare


Tänkte bara påminna alla där ute att uppskatta det ni har. Jag menar kompisar, familj, pojkvän/flickvän och bekanta. Jag kan inte säga att jag är speciellt bra på att visa att jag uppskattar och älskar min nära & kära. Jag tänker på det ofta men tar dem lite förgivet. Jag blir helt lycklig och kan sitta här framför datorn, ensam och bara le när jag tänker på mina bästa vänner t ex. Jag är så glad och stolt som har er som bästa vänner. Ni är verkligen dem bästa! Så mycket som vi har gått igenom tillsammans och klarat av. Vår vänskap kommer hålla livet ut, det är jag säker på. Min familj som stöttar mig och har hjälpt mig så mycket senaste året. Jag älskar er och är evigt tacksam! Patrik, min pojkvän - du är allt för mig. Du har funnits i mitt liv varenda dag i 13 månader nu. Jag har älskat varje stund med dig och du får mig att må bra. Jag är så glad att du är min och våra planer inför framtiden är underbara. Jag hoppas alltid att det är vi och ska göra allt jag kan för att det ska bli så. Det är faktiskt inte bara dem närmsta som behöver bli påminda. Jag vet inte vilka som läser min blogg och inte så tänker inte sitta och rabbla upp namn, det blir bara tråkigt. Men alla som finns i min vardag på något sätt, tack. Jag hade inte varit den jag är, utan er. Alla där ute, påminn dem ni verkligen tycker om hur mycket dem betyder. Tag inga personer förgivet utan tänk att du är lyckligt lottad som får ta del av deras liv och dem ditt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback