tagit det lugnt, shopping m.m.

Har inte gjort allt för mycket idag. Postat paket, varit hos doktorn, pluggat lite, hjälpt mamma med kvällsmaten till gästerna osv. Men har varit en mysig dag ändå och jag trivs när det inte är kaos hela tiden. Imorgon är det skola igen. Slutar halv 12 och då ska jag ståsola, plugga och sen till älskling på kvällen. Lär bli en minst lika bra dag som idag. Förutom att jag måste gå upp halv 7 istället för 1. haha!

Jag vann en riktigt fin, hemsydd klänning på Tradera nu ikväll. Har frågat henne en sak som jag väntar svar på också. Jag berättar efter hon svarat! Beställde nyss mina skor med. Äntligen? haha. Nu är dem iaf beställda och på väg. Jag är nöjd! 700 kr gick hela kalaset på vilket jag tjänade på då dem kostar 1200 i affären i stan.




Testade dem igår när jag var i stan, lätta att gå i och allting. perfeect! Nu ska jag ladda ner någon bra film som jag och älskling kan somna till. Vi hörs imorgon! pusss, natti :>

Kommentarer
Louise säger:

riktigt snygga skor :D

2009-01-14 | 16:26:34
Bloggadress: http://louiseingridceli.blogg.se/
Corrin säger:

dom va riktigt jävla snygga!

2009-01-14 | 16:42:29
Bloggadress: http://ccorrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback