skolan

I skolan idag började vi med svenskan. Skulle göra en "pjäs" av en dikt och typ tänka på hur vi läste dikten. Med toner, betoning osv. Vår grupp gjorde en rapp och gjorde egna ljud och sketcher till dikten. Skrattade så mycket! Vår var riktigt kass, men det tyckte självklart inte läraren. Efter svenska x2 lektioner hade vi samhälle. Massa bus som vanligt. Fisande mobiler i projektorn, snack om pengar liv och familjer osv. Allt annat än ekonom iaf, även om läraren ändå tyckte det handlade om ekonomi.. Slutade halv 12. Jag och Julia käkade i matan och skiljdes sedan åt för att åka hemåt. Nu är jag hemma och har varit ute med Ronja. Har affärsturismprov imorgon så måste sätta igång med det. Sjukt tråkigt, måste jag medge. Återkommer om någon timme när jag behöver paus eller så.


Åh, vill vill vill utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback