planer

Sådär ja. Jobbet är avklarat för idag och jag måste säga att det känns som jag borde hitta ett nytt jobb. Jag går dit, gör det jag ska och sedan hem igen. Jag utvecklas inte längre, lär mig inget nytt och börjat tröttna. Det betyder nog att jag har fått mitt av mcdonald's. Inget illa menat emot företaget, jobbet eller människorna men jag tror man kommer till en punkt inom alla jobben då man inte kommer längre liksom. Jaja, så jag känner nu iallfall och känt ett tag med för den delen. Får se vad jag gör åt det för jobbet är bra annars. Man lär känna folk, får därför nya kompisar hela tiden, träffa människor, mkt å göra så tiden går fort, olika längder på arbetspassen, kan anpassa sitt jobb efter andra saker, olika arbetsuppgifter och man har mycket att säga till om som egen individ.

Nu är jag iaf hemma. Sitter med handduk i håret och nyrakade ben. Skönt! Efter jobbet åt jag och älskling och sedan gick vi hem till mig i kylan. Fy söören så kallt det är. Nu har jag precis duschat och mamma ska hjälpa mig med håret som är helt trassligt :( men det fixar älskade mami. Efter det ska jag smörja in mig och måla naglarna sedan är jag redo för myskväll och sovning med älskling.


Morgondagen är något oplanerad men det ser ungefär ut såhär: Nyårssaluten med älskling & hans kompisar, stan om jag hinner (köpa några småsaker) och sedan laga mat och umgås med plast. Förmodligen blir det att jag sover över med nutte också på kvällen. Ser ut att bli en bra dag!

Imorgon ska jag köpa: Hårfärg - mörkbrun med rött i till löshåret, ngn bra hårserie till håret, lackleggings och foundation + puder. Är redan nu fattig men lär vara ännu fattigare efter imorgon. Suuuck!

Nu: håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback