no stress

Är nyss hemkommen från skolan, sitter med en banan i handen. Försöker vara nyttig, lite iaf. Dagen har varit bra hittills. Skolan gick bra och snabbt. På vägen hem i bussen satt jag och filosoferade som vanligt. Älskar att sitta och bara tänka. Känner mig ovanligt glad idag. Solen skiner, jag har nya kläder, bästa vänner/pojkvän och familj, jag har massvis med mål att nå och ja, livet leker. Studenten närmar sig, kan ju inte säga att jag inte känner mig stressad. Klänning till balen, skor, pengar, kläder till studentdagen, mat, osv osv. Men det fixar sig! 

Veckans planer ser såhär ut;
Idag - Träffa Fie och Julia, fika. Ikväll sova med Patrik.
Onsdag - Skola, jobb (var över en vecka sedan sist!)
Torsdag - Skola och ?
Fredag - LÖN, Sandra kommer hem, ut och äta osv.
Lördag & söndag - jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback