Min dag

Dagen idag har varit helt underbar hitills. Har hänt ganska mycket för att vara mitt liv. Dagen började med Samhälle och sedan turism + chickennuggets i skolan (älskar det!). Mamma ringde under lunchen och berättade att jag och Elin fått ett brev av Hans&Eva. Blev riktigt glad! Ska åka dit och hälsa på dem nu snart. För er som inte vet vilka det är så är det min låtsaspappa som dog i cancers föräldrar, alltså min låtsas farmor och farfar. Sista tiden på turismen hade vi dramalekar om livskunskap, sånt är alltid kul tycker jag. Efter skolan åkte jag in till stan med mamma och shoppade lite på Gina. Fottar alldeles strax och lägger ut här så ni kan se. Efter lite pengaspendering åkte vi hemåt. Stannade på hemköp och köpte lite fika som vi nyss krängt tillsammans. När jag kom hem väntade ett brev från transportstyrelsen. Mitt lämplighetsintyg har kommit och jag får äntligen sätta igång med mitt övningskörande. Ska bli så kul! Nu väntar lite plugg, mat, packning och sen kommer älskling hit och hämtar mig så ska vi hem till honom och jogga, hoppas jag. 

Ska fotta kläderna nu så bilder kommer strax!

Kommentarer
Anonym säger:

SV; För det första, FAN vad snygg design .. riktigt het! Skorna kostade cirka 180kr, riktigt billigt!

2009-01-19 | 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback