kvällsdags

Gókväll.
Sitter i soffan med baby, mamma och roger och kollar tv. Har precis kollat på Grammisgalan och jag kan inte annat än att störa mig på en sak. Vilka var alla? Heerregud. 75 % av alla som var med var totalt okända. Antingen är jag riktigt dålig och utanför musiken eller så har Sverige bara allmänt dålig musiksmak. Ja, så var det sagt!

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Vi har packat in massvis med Traderapaket som ska postas när allt är betalt. Åt en god middag och godis nu ikväll. Jaa, det är väl allt. Har letat som en galning efter billiga lackleggings på internet med. Mina är ju borta :( och tyvärr ekar kontot nu. haha. Så om något vet var det finns billiga lackleggings i xs så tell me!

Förövrigt måste jag bara säga att jag älskar min snutte, mest mest mest! Dessa dagarna har varit underbara. Vill verkligen alltid det ska vara du och jag. Och tack för allt du gör för mig och finns vid min sida när det behövs. i love u.

Imorgon är det skola igen. Både bra & dåligt. Slutar redan 12, så det är lugnt. Efter skolan blir det solning tillsammans med Julia och sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback