jogging, mat osv

Nu har jag och babe joggat en halvtimme i ganska så snabbt tempo samt ätit god middag. Fick ordentligt med håll och astma men nu är första joggingrundan avklarad och jag lovar mig själv att det ska bli minst en i veckan nu framöver. Färgen på håret ser ut att bli kanonbra och jag väntar nog ett tag med den röda färgningen tror jag. Need some brownhair nu ett tag. Iofs så är det fortfarande ganska mycket rött, haha. Babe ligger och vilar i sängen nu och jag tänkte vara duktig å börja med pluggandet. Först en lista för min egna skull:

500 kr tatuering (örat & foten)
400 kr mobil
600 kr Ginakläder
300 kr Träningskort
700 kr skor
500 kr spara
100 kr Tradera
______________________
3100 kr.

Pengarna försvinner lika snabbt som dem kommer in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback