jobb!

hej!
igårkväll hos pappi blev det bara myys & yatzi spelande. haha. Somnade väl vid 1. imorse innan jobbet fick jag mig en 20 minutare i solariumet. skööönt. paus tills på måndag med solandet nu iaf. efter det traskade jag mot jobbet och jobbade till 8. patrik hämtade mig och vi åt lite. kom precis hem och fick reda på att mina skor gick på hela 400kr. nöjd som fan! nu ska jag strax bädda ner mig i sängen för jag är helt  slut. imorgon är det 13-19 jobb och sen hem till dadi. kommer nog skriva mer då. helgerna blir sega vad det gäller blogganet, men man har så mycket annat att göra då.

sandra från brasilen hörde av sig idag med. min bästa vän! ♥ hon har det bra och där är tropisk värme. älskling, vi avundas dig som fan här hemma i iskalla, tråkiga sverige. i miss you!

jag skriver imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback