I've got my rockmoves!

Godmorgon!
Sov ut länge idag eftersom jag ändå är ledig. Skulle egentligen till stan ju, men blir inte så idag. Då slipper man spendera dem pengarna, kanske? haha. Ikväll blir det förhoppningsvis utgång, till Bakom. Jag hoppas iaf att allt löser sig och vi går ut ikväll. Är för en gångsskull sugen! Ska alldeles strax in i duschen. Tar ju ett tag nu att tvätta håret iochmed att jag har hårförlängning. Tråkigt och jobbigt men blir iaf snyggt. Sen vid 5 tiden ska jag hämta ut mina skor som kommit idag. oooh! Ska absolut bäras ikväll. Svart klänning, bara bruna ben och high heels, jag är redo. Efter utgången ikväll ska jag nanna hos älskling för 3:e dagen i rad. Imorgon blir det dock sovning hos mig, haha.

Har börjat lyssna på nrj:s weddradio nu när jag sitter vid datorn. Orkar inte ladda ner massa musik som man ändå tröttnar på eller ändra på youtube heller tiden. Är ändå rätt okej musik där, tycker jag. Ett litet + är ju också att det är lagligt ;)

Mami är på jobbintervju nu också. Hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback