Helgen är över, igen

Hej!
Nu är det söndagkväll och helgen är över. Fort som fasen har den gått, enligt mig. Igårkväll mös vi bara hos patrik och idag har jag jobbat hela dagen. Kom hem vid 9 tiden och gick in i duschen direkt. Rakade, lena ben och fräsch hy tills skoldagen imorgon dåja! Imorgon har jag en del planer som måste göras. Jag ska: gå i skolan, till doktorn 10, prova skor i stan, sola, köpa hårfärg, plugga och färga håret samt jogga med älskling. Det är mina planer men får se hur mycket av det jag hinner med. Måste färga mitt hår lite mörkare så hela håret har samma färg, därefter med knallrött igen. Tråkigt tråkigt.

Ni som kommenterade inlägget nedan hade alla i naveln, vilket är väldigt vanligt men snyggt enligt mig. Ni ville också göra/hade i tragus, som jag också vill. Min syster har det och hon är väldigt känslig men säger att det inte gjorde ont. Det tar ju typ 5sek sedan är det över så det är inte så farligt. Till tres som är rädd att det ska göra ont i bröstet: Det gör det inte! Jag gjorde min först i navlen och lite senare i bröstet och tyckte att det gjorde mycket ondare i navlen, faktiskt. Så gör det! Det är riktigt fint det med. Piercingar är roliga och om man känner att man vill ändra något eller göra en liten makeover är det perfekt att pierca sig. Det går att ta ut om man ångrar sig och kan förändra ganska mycket. Dock tycker jag det är lite för dyrt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback