hands up!

Blö. Sitter här med värsta ångesten. Jag mår skit, har inte pengar och borde inte gå ut idag. Ändå får jag dessa jävla skuldkänslorna . . suuck.

Håret blev knappt någon skillnad på. Tråkigt. . Jag trodde jag skulle få fina ljusa slingor i hela håret, istället blev det ännu mer intensiv röd färg. Har iaf gjort turismläxan klart nu så jag slipper tänka på den. Ska lägga mig i sängen och läsa lite körkortstoeri nu, tänkte jag. Jag kom och tänka på att jag inte har köpt någon jacka nu på länge. Hade en period då jag bara köpte jackor och stövlar i vintras. Men nu är det nog dags att förnya garderoben lite. Vill ha en söt kappaktiv jacka med lite volanger, typ. Den från gina är jättesöt men vet redan några stycken som har den så inte speciellt kul då (bland annat min bästa vän) Sedan funderade jag på en kort skinnjacka (typen från h&m) men likadant här. Många har dem! (2 av mina bästa vänner, snart.) Jag får helt enkelt kika runt lite och se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback