fan för allt

Jag är så arg, spricker snart. Är så trött på Sverige och allt som har med det att göra, inklusive mig själv. Den 11 mars åker vi, klassen till Prag i 6 dagar. Ska bli så jävla skönt att komma bort, slippa denna skiten rent ut sagt. På vägen hem från skolan fick jag ett rejält astma anfall. Jag lyckades iaf få en promenad på cirka 45 min. Men det var fan inte värt det! Mår piss nu och är skit förbannad. Är det såhär det ska vara varje gång jag ska motionera lägger jag ned det. Sjukt att en 18åring inte ska kunna gå hem från skolan utan att hålla på att dö. Blev helt slut efter anfallet + medicinen så tänkte lägga mig och sova nu och hoppas på att vakna upp på ett bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback