cross your finger, baby

Min statistik börjar höjas och det känns skitbra! Har inte varit såhär aktiv på bloggen på länge som jag är nu. Skönt att få skriva av sig och ha en helt egen sida. My life, my rules. ;) Babe gick precis så nu har jag lite saker som ska fixas idag. Ska först ändra min bloggdesign, eller iaf försöka. Efter det ska jag plugga inför imorgon, färga löshår och kanske sätta i lite fler slingor. Ikväll kommer älskling så ska vi jogga tillsammans. Så ser min dag ut! Har varit en bra helg som har innehållit mycket. Festande, sovande, krängande, softande, pluggande, mysande osv. Inget jobb dock :'D

Nu ska jag pilla lite med designen. Håll era tummar för att jag lyckas!

Kommentarer
anna säger:

Vart köper du ditt löshår? Och hur mkt kostar det? Är så sugen, men vet inte hur man går tillväga för att köpa! :/

2009-01-19 | 19:09:59
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback