babbel

Godkväll bloggen!
Har tillbringat min kväll med älskling. Har kollat lite film, solat, gått en promenad och myst i soffan med familjen. Nu har jag precis smörjt in fötterna i oljig salva inför imorgon. Har ju inga snygga fötter precis, men ja. Eftersom ingen svarade på vilken färg jag skulle ha på klänningen har jag tagit mitt egna beslut. haha! (med hjälp av patrik . .) Blev den turkosa klänningen på studenten. Kommer vara fint på en brun kropp, tror jag. Får bara fundera lite till innan den beställs. Snart ska jag och älskling lägga oss i sängen och kolla wanted en gång till. Sedan ska vi sova gott inför skoldagen imorgon. Har inte så mycket att skriva, känner jag. Imorgon kommer iaf bilder på tatueringarna! Får försöka komma på något kul att skriva om med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback