att prata

Är proppmätt, inte för att det gör mig något men ja. Skolan gick bra idag, kort och skön dag. När jag kom hem krängde jag massor och nu ska jag vila mig ett tag inför jobbet, tänkte jag. Känns som evigheter sedan jag jobbade så känner mig nästan lite nervös. Sjukt efter 2 år, haha. Jag kom på en sak idag i skolan när vi hade diskussioner och tal. Jag älskar att prata! Prata inför folk, själv, i grupp, prata för mindre människor, äldre osv. Att få stå för sin sak, få berätta vad man tycker och visa sina åsikter. Jag har aldrig tänkt på det innan men att prata är kul! Jag brukar inte vara nervös när jag ska ha redovisning osv. utan mer känna att jag inte gjort tillräckligt bra. Jag brukar inte förbereda mig speciellt mycket men lyckad ändå oftast. Alla där ute som hatar att prata inför folk, redovisa och så, tänk att det är kul och att bara du har ordet och får prata, uttrycka sina känslor och åsikter. Du har ordet och alla lyssnar på dig. Att prata är kul!



Guidning i 2an i hbg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback