Right now

Sitter hos pappa nu & har precis ätit en god middag, kycklingfilé och potatisgratäng. muumsi. Idag har jag bara tagit det lugnt, även om jag egentligen borde pluggat. Har gjort lite på mina studentinbjudningskort, rosa är temat! Sen bara fikat & myst med familjen. En lugn dag och så blir det även imorgon. Känner att min magkatarr är på G igen. Inte konstigt med tanke på att jag har ett stort turismprov + vårt projekt ska redovisas nu i veckan som kommer. Det är myckeeet jobb kvar.. suuck!

Ikväll är det melodifestivalen igen. Tråkigt, överskattat men ändå ska jag se det. Någon jävla förbannelse över det programmet. Alla tycks hata det men ändå blir det nya rekord i tv-tittare varenda år. Förklara gärna hur det hänger ihop för mig!

I torsdags på cardan var det verkligen kul! Har inte skrivit så mycket om det eftersom jag inte mådde speciellt bra igår & inte orkat idag. Vi började iaf förfesta hos Julia, vi var några stycken. Vi lyckades färga hela Julias fina matbord med bläck. Förlåt hun! Vid 11 tiden begav vi oss i bil till cardan. Köade inte speciellt länge innan vi kom in som tur var (även om jag har utrustat med med min älskade everestjacka denna gången..) Väl inne dansade vi tills mina fötter ville dö någon gång vid halv 2 -2 tiden. Jag hämtade ut min jacka & började traska hemåt. Det tog mig 1 timme att komma hem. Jag hade 13 cm hög, smal klack och kunde knappt röra fötterna så ont det gjorde å gå i dem. Jag tog dem därför av mig och halvsprang hem, barfota i snön. Kände mig lite som en fjortis när jag sprang där med tårarna under ögonen. När jag väl var hemma på Stattena och kom innanför dörren dröjde det inte många minuter innan jag somnade. Jag som skulle dricka 3 cider för att vara duktig & må bra dagen efter drack istället Zaranoff (stavning). En allmän fjortisfylla igår då? Den innehöll allt från zaranoff, tårar, barfota & skratt. Mådde som en gris igår. Jag skyller på den äckliga vodkan och inte mig själv. Aldrig mer, säger jag åter igen.. Näe, men jag tackar för en rolig kväll! Cardan var rolig, dock lite mycket yngre folk.

Har lite smått ångest för jag inte solat på x antal dagar nu. Kollade igenom lite kort & såg hur brun jag var innan. Jag vet inte varför det är så viktigt för mig egentligen. Det är väl så enkelt som att det är snyggare? Hur ofta är det egentligen normalt att sola i veckan? Hmm.


                                        Från förra året.

Kommentarer
Elin säger:

jaa :) Tack :)

Händer?

2009-02-21 | 19:13:20
Bloggadress: http://elintyp.blogg.se/
indigo säger:

normalt e max 1 gng i veckan!!

2009-02-22 | 15:07:22
Sara säger:

sv: nej har bloggtorka, tycker det är skittråkigt för tillfället ;b

2009-02-22 | 15:08:51
Bloggadress: http://kjellssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback