solning

Jag har tänkt på en sak,
tror ni det finns någon gräns för hur brun man kan bli?
Jag menar, jag solar minst 2 gånger i veckan och blir ändå inte brunare.
Bör jag sola mer? Det blir ju ganska så snabbt väldigt farligt såfall..
Jag blir varken brunare eller blekare. Det är precis som mitt pigment säger stopp!
Jag vet inte vad det beror på alltså. Jag brukar sola 20 minuter & ibland 28.
Bör jag sola 28 varje gång istället för en mer intensiv färg?
Jag menar, det är ganska onödiga pengar om man ändå inte ser relsultat.

Är det någon som vet hur det fungerar, egentligen?


Kommentarer
alex säger:

svar: jag har valt en ganska udda färg, petroliumblå kallas den, tyget är jättefint kommer lägga upp det på bloggen sen så du kan se hur det ser ut:)



/alex

2009-02-17 | 14:56:00
Bloggadress: http://amethyst.blogg.se/
Sara säger:

Hej! Alltså de här med solning.. Jag var också inne i en sån period då jag solade hela tiden, ja typ som du, 2-3 gånger i veckan. Men ditt "pigment" säger stopp. För alla har en gräns där man inte längre kan se någon skillnad om man har blivit brunare eller blekare. Och jag tror du har kommit till den gränsen nu. Och jag tror heller inte att du ser någon skilland om du solar i 28 mintuer iställer för 20 minuter. Om man kollar på din hud så är du ju riktigt brun! Hade jag varit som du hade jag bara solat en gång i veckan, för du har redan en sån pass bra färg så du behöver inte sola 2 gånger i veckan :)

kram

2009-02-17 | 18:07:44
Bloggadress: http://kjellssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback