tips till alla som vill vara naturligt bruna!

To anonym: Jag solar på massa olika! Sunlux, på stattena, vid slottet, GA :) haha! Om du nu bor i Helsingborg förstår du säkert var jag menar!



Det var den här underbara lilla burken som jag tipsade om tidigare idag! Dessa finns att "köpa" på solariumen i automater och kostar 30kr. Det är en salva man ska köpa för att fördjupa färgen i ansiktet samtidigt som man skyddar. Ansiktet och halsen är 2 känsliga områden (tunn hud) som bör skyddas. Jag har använt salvan nu några gånger innan jag solat och ser reslutat. Mina fräknar har dykt upp ordentligt och dessutom håller färgen i ansiktet längre (brukar annars försvinna direkt på mig..) Så har ni 30kr över testa gärna!

Märket heter Soleo och just denna salvan heter "face bronzer". Det finns andra alternativ också för dig som tex. har väldigt ljus hy och ofta bränner dig.


Kommentarer
Anonym säger:

va heter solariumet du solar på?:)

2009-02-11 | 21:50:34
Yasse säger:

SV: =)

2009-02-11 | 21:58:41
Bloggadress: http://yasues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback