skolan väntar!

Godmorgon bloggen och läsare!
Nu sitter jag helklar och bara väntar ut tiden. Absolut ingte ofta det händer på morgnarna kan jag lätt säga. Sov sådär inatt. Kollade på klockan några gånger och det är faktiskt trots allt svårare att sova utan Patrik än med. Tur att han ska sova här ikväll! Idag har jag på mig lackleggings, vit långt spetslinne och en vit chiffongtunika ovanpå med skärp i midjan och plattat hår. Pajar hela outfiten med mina fula, dassiga gamla vita gympaskor som jag tyvärr måste ha på mig för tatueringen. Ser så tråkigt ut & dessutom är det sviinkallt (dem är helt öppna framtill . . ) Men jag känner att tatueringen är väldigt torr och det ramlar av saker så bäst att göra som jag ska så ingenting går fel. Nu ska jag snart gå till bussen med min drickyoggi i högsta hugg! Första lektionen är med Egil, samhälle. Det är en frivillig lektion eftersom vi har prov denna veckan. Jag känner dock att jag inte fattar allt & behöver repetition så blir perfekt att komma på denna lektionen. Undrar hur många vi blir idag?

Ha en bra dag så hörs vi i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback