sista inlägget för idag!

Har skrivit någon ynka rad på mitt tal nu. Orkar inte tänka på det. Är verkligen skoltrött, alltså. Synd.. Ska ut i soffan och kolla lite tv nu en halvtimme innan det är sängdags. Iochmed min magkatarr måste jag ta hand om mig själv (alltså sova i tid). Fixade till jeansen innan och dem blev snygga! Stora hål och ser verkligen hemmagjort ut. Snyyyggt. Dem behövs dock tvättas så det blir mer trådar osv.

Har varit en tråkig och lugn helg men är ändå nöjd. Har fått spendera dem med älskling! Du är underbar Patrik. Jag älskar dig.

Veckans mål:
Ta hand mig, alltså äta rätt & sova i tid.
Läsa vidare i körboken så mycket jag bara kan, helst något varje dag
Sköta skolan
Sola minst 2 gånger
Jobba en gång ut över schemat för att ta igen dem 5 h jag var sjuk igår.
Spendera pengar på: Solning, buss & kanske en topp + något litet i kafeterian @ skolan
Äta frukost varje dag

Denna veckan handlar alltså mycket om seriösa saker som: skola, mående, kunskaper, hälsa.
Jag ska fixa det!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback