Shoppingresultat & plugg

Haha, ni som kommenterade har skrivit att ni spenderar ca. 500-2000 kr på kläder i månaden. Då ska jag berätta hur mycket jag spenderar dådå.. taaadadada - ungefär 3000-3500 kr! Kan knappt fatta det själv! Sjukt, egentligen. Det är som ni säger, man ska spara till resor ect. som man har mer nytta av och är roligare i längden. Det har bara blivit såhär för min del, tråkigt nog. Älskar mode, shopping, skor, internetshopping osv. Jag vill gärna hålla mig till max 2000 kr shopping i månaden. Hade tänkt försöka med det nu. Är redan uppe i 500 kr, alltså 1500 kvar. Som tur är kommer jag ändå inte kunna spendera mycket pengar på kläder denna månaden eftersom jag ska till Prag. Haha, undrar hur detta ska gå ..



Jobbet gick okej! Var kul folk som jobbade så det underhöll ju lite. Dock gick tiden oerhört sagta och jag längtade bara hem till min mjuka säng. Nu är jag iaf hemma i ösregnet. Pluggboken ligger här bredvid mig och tittar på mig.. Måste måste måste verkligen slå upp den nu och försöka tränga in något i huvudet. Jag fattar inte varför jag gör såhär emot mig själv varenda gång. Planering Emelie, planering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback