Onsdag

Det hjälpte inte att hålla tummarna för ett fint väder idag.. Imorse när jag kikade ut genom fönstret hade det regnat. suck! Jag lyckades inte ta mig upp vid 6 när klockan ringde utan var tvungen att sova vidare. Sover inte bra & är ständigt trött nuförtiden. Åkte iallafall till skolan vid 10-tiden för vi var tvungna att redovisa projektet. Gick jättebra & lärararna verkade helnöjda. Vårt projekt, för er som inte vet, handlar om att vi ska känna på reseproducentyrket & alltså lära oss att skapa, planera resor anpassade till olika målgrupper som sedan ska kunna utföras på riktigt. Vi planerade vår studieresa till Prag, som ska göras om cirka 2 veckor..


Efter skolan tog jag bussen till Ringstorp och hämtade ut mitt h&m paket. Allt var med utom armbandet, det hade tydligen tagit slut. Synd, det var ju så sött! Trots missen med armbandet var allt annat jättefint. Ska försöka ta bilder och visa er om en stund. Har en del saker jag måste göra innan jobb också..
- betala räkningar
- hämta ut och betala ett paket till
- packa upp
- Fixa till mig & byta om
- Äta
- Plugga

Feel the stress! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback