klaga är jag bra på!

Bloggen har segat sig & det inlägget som just publicerades skulle gjort det för typ 4 timmar sedan.. Jaja. Jag är hemma från stan nu! Blev en fika på Espresso, massa prat om studenten & balen. Mysigt! Efter det mötte jag upp mamma så kollade vi lite på h&m. Köpte med mig 2 par trosor hem, det var allt. Har inte handlat något på 2 veckor nu. Booriing! Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.. Vill så gärna ha dem där 2 jackorna på Gina. Vill vill vill. Har inte råd med dem & kommer inte ha denna månaden som kommer heller. Så sur jag blir. Får se om jag inte kan skrapa ihop 299 till den ena iaf.

Ska snart in i badrummet & klippa min lugg. Är så trött på hästahår som bara hänger. Vill ha en fin sidolugg, uppklippt och sånt. Får se om jag reder ut det. Mitt hår är just nu kaos. Extensionsen lever sitt egna liv och jag orkar inte sköta om det. Är inte kul när man inte är nöjd med sitt hår. 1 - det är för lite extensions i det. 2 - färgen är skitful! Alldeles ojämnt och utväxt. 3 - Vi har ingen bra plattång som funkar perfekt hemma längre, den gick sönder.

Känns som jag klagar för mycket. Haha! Hoppas ni alla har en underbar dag i snön.

(Honey, you're not alone.. hahah, patetiskt!)

Kommentarer
linda säger:

vad har du för färg nu?

2009-02-16 | 17:01:30
Bloggadress: http://lindahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback