jobbansökning

Sitter & försöker få ihop ett personligt brev. Ska söka ett jobb imorgon i en klädesbutik i helsingborg. Vill så gärna ha det! Kan inte skriva sånthär dock. Det jag skrev blev på cirka 4 rader. Har inget mer i mitt liv jag vill nämna. Puuh. Såhär är det när man fick ett bra jobb när man var 16 slängandes på en. Nu sitter man här 2 år senare och vet inte hur man söker jobb. Förjävligt. Kommer sluta med att jag stannar på McDonald's (& nej, det är inget fel på det om man har dem målen. Jag strävar dock inte efter det.) Jag känner att det är dags att utvecklas och göra något nytt. Dessutom får jag knappt några timmar på Mc längre & dem ska anställa mer folk. Svettigt. Jag som är van vid att ha typ 5000kr i månaden att bara slänga bort.

Jag ser iallafall emot att jobba mina ynka 3 timmar idag. Har ju lärt känna otroligt många människor genom mitt jobb och ibland är det ju ändå kul.. faktiskt. Jag tjänar pengar & det är alltid kul!

Nu blev jag suupersugen på chips.. Hämtas på dirren!

Kommentarer
anna säger:

Ringde till hooghilltatto för att boka tid för örat, men hon gjorde inte det för hon ansåg varken att det var snyggt eller lönt, kändes ganska oseriöst. de är väll jag som kund som bestämmer om det är snyggt eller inte :S!? vilken studio gjorde du det på ?

2009-02-18 | 14:58:35
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/
aana säger:

Vet du om det brukar vara lång väntetid där?

2009-02-18 | 15:35:29
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback