Jobb jobb jobb jobb jobb!

Nu har älskling åkt hem & jag ska gå till jobbet om en kvart ungefär. 7 timmar stress & slitande! Är man inte lycklig? Nej, måste verkligen jobba. vill ju kunna köpa det jag vill ha. Jag slutar 12 så nästa gång jag bloggar är det onsdag. Halva lovet gått dåja! Ångest?

Idag är det superfint väder ute. Har tyvärr inte fått njuta av det speciellt mycket mer än imorse när jag handlade bullar & gick till solariumet.. Blir det lika fint väder imorgon ska jag och Elin (min syster) fika i norra hamnen dock. Ska se om jag kan visa er någon bild därifrån. Underbart på våren & sommaren!


Där är en bild långt ifrån dock.. Längst hela vägen finns det mysa restauranger, glassaffärer & fik. Missa inte att besöka den finaste delen av Helsingborg om ni kommer hit!


Här är bron som går ut till själva stranden & piren från norra hamnen. Såhär fint är det en sommarkväll!

Kommentarer
anna säger:

Vet du om dom tatuerar öronen i alla vanlgia studios? Är så sjukt sugen att tatuera på samma ställe som dig, fast jag tänkte göra ett mönster över hela brosket satt säga! Men fick du betala 500kr för den lilla stjärnan & vilken studio gjorde du det på? /fröken frågvis, ;D

2009-02-17 | 20:52:21
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback