Jag tar det bara lugnt..

Har precis kollat på Melodifestivalen som idag är i Malmö! Tycker inte där är några direkt bra låtar idag. Det skulle såfall vara den som nyss åkte ut. Kommer inte ihåg vad den hette.. Haha! Jobbet idag gick bra, var sjukt jobbigt dock. Riktigt mycket folk & ganska lite personal framåt dagen. Skönt att jag är ledig imorgon också, sova ut och umgås med Patrik hela dagen. Får se om det blir övningskörning också & pluggning.. det är ju trots allt söndag - pluggdag.

Imorgon får jag mitt mineralsmink. Ska testa det då & sedan skriva här i bloggen om hur det var! Alltid kul att veta liksom? :)

Nu ska jag fortsätta med att ta det lugnt. Härligt härligt!

Kommentarer
Anonym säger:

seriöst, sveriges bidrag är i n t e bra alls!

2009-03-01 | 17:49:35
Bloggadress: http://thildaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback